niedziela, 18 grudnia 2011

Suczka szuka domu.

Witam
 Szukam domu dla pieska. Jest to suczka, mieszaniec, ma na oko pół roku + - 1 miesiąc. Zdrowa, zadbana, z książeczką zdrowia itp. Jest bardzo mądra, nie załatwia się w domu, umie ładnie prosić, kiedy chce wyjść na spacer, grzecznie chodzi na smyczy, a nawet bez! Jeśli sami nie chcecie pieska, to prosiłbym Was, żebyście chociaż popytali znajomych\sąsidów\rodzinę\kogo​lwiek, inaczej piesek trafi do schroniska:( W zeszłą środę wracałem autobusem ze szkoły i natknąłem się na dwóch gówniarzy, którzy rzekomo znaleźli go przywiązanego do lampy i chcieli oddać go do schroniska. Nie każdy wie, jak tam wygląda. Zimno i brudno, psy nie mają porządnej opieki, mieszkają po kilka-kilkanaście w jednej klatce. Zabrałem go tym gówniarzom, a jako, że sam mam dwa psy, nie mogłem go wziąć do siebie, więc od zeszłej środy mieszka u kumpla. Jednak jest to tylko tymczasowe. Umówiłem się z nim, że jeśli nie znajdziemy nikogo do soboty, to ja się nim zajmę. Nie wiem jak długo będzie to możliwe, gdyż jak pisałem, sam mam dwa psy. Jeśli w najbliższym czasie nie uda nam się nikogo znaleźć, piesek będzie musiał trafić do schroniska. Liczę na Waszą pomoc!
Pieska można obejrzeć w Poznaniu na osiedlu bajkowym.
Dokładne dane pod nr. tel. 512378456

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz